Guzelanne34 Kızlar buzlukta sütüm var birkaç tane. Dışarıya çıkacağız emzirme yeri bulmak eziyet malum. Buzluktaki sütü nasıl ısıtıp dışarda verebilirim sizler napıyorsunuz bu durumda??
Wanderlust Guzelanne34 ben gittigim mekanlarda dolaba koyduruyordum vericegim zaman da sicak su rica ediyorum hemen bi kasede ilitip veriyordum yazin bu sekilde yaptim hep. disarisi dediginiz bir mekan vs. Degilse termos olabilir 3 saat oda isisinda durabiliyor sut
Mlkhrn Guzelanne34 ben termos kaynar su koyup yanıma da kase alıyorum. Sütü biberona koyuyorum. Biberonu sıcak suya koyup ısıtıyorum.
senamiray Sıcak suyun içinde cözdürebilirsin ama dışarda geri soğur onun içinde küçük termosa koyup sonra biberona bosaltabilrsin
Guzelanne34 Mlkhrn peki buzlukta ki sütü öyle ce yanınıza mı alıyorsunuz. Erimiyormu acaba kendiliğinden yani bozulmazmı
Wanderlust Guzelanne34 bence direk buzluktakini degil 1 gece once buzdolabina indirip cozdurdugunuz sutu alin termosa da sicak su koyun vericeginiz zaman poseti o suda ilindirip verirsiniz
Denizfdn Guzelanne34 eriyince sıcak suya koyabilirsiniz bı sorun olmaz 3 saat içinde tüketilmesi lazim
Mlkhrn Guzelanne34 ben bebeğime hiç buzluk sütü veremedim açıkçası. Ne zaman içse midesini bozdu. Stok yapmayı da bıraktım o yüzden.
Guzelanne34 Mlkhrn ben çok nadir veriyorum dışarıda bir işim olucaksa ya da anneme bıraktığımda mecburen veriyoruz