Mhmtzym Merhabalar, oyuncak dolabı olarak dün Ikea kallax aldım 8 bölmeli. Kullanan varsa içine nerden sepet/kutu aldınız
Mhmtzym Yazannesi1 aslında bende aldım ikeadan hasır sepetlerden içine koyarım diye ama gelince farkettim çok dökülüyor. Diğer bez kutulardada istediğim renk yoktu
Yazannesi1 Mhmtzym internet üzerinden sipariş verme şansınız varsa bi bakın derim çünkü onların ebatı falan tam dolaba göre ama tabi başka yerdede bulabilirsiniz inşallah 🙏🏻