Mihrabeyza Merhaba doğum yapalı 10 gün oldu korona belirtileri yaşıyorum. Benim gibi olan annelere soruyo4um. Süreç nasil geçer bebeğim risk altındamı?
esraeerdogann Mihrabeyza maske takarak emzir birde emzirmeden önce ellerini bol su ile yıka sık sık bebeğin durdugu odayı havalandır Allahın izniyle bişey olmaz 3 aylıktı bebeğim bende geçirdim ama oğluma bişey olmadı şükür
blue5 Mihrabeyza canim gecmis olsun. Ben ayni durumdayim 12. Gunum. Bebegimi yanimdan ayirdim testimin pozitif oldugunu gorunce. Emzirirken eldiven taktim, çift maske taktim. Bir de emzirmeden once gogsumu yıkadim.
Mihrabeyza Doğum hamilelik emzirme derken bağışıkligim düşmüştür acaba bebeğe bakabilirmiyim bilmiyorum
esraeerdogann Mihrabeyza mecbur bakıyor insan bakacak kimse olmayınca bende biraz ağır geçirdim ama bebeğime bakmak zorundaydım
blue5 Mihrabeyza daha iyiyim. Halsizlik devam ediyor. Ilk gunler berbattim insallah sizin hafif gecer. 🌿🌸