gocebebirbayan KucukAdamm atayım yarın canım gün ışığında daha iyi olur. Orda bir tane zigon sehpa sığacak kadar boşluk var 🙍🏻♀️
gocebebirbayan yavrukussss ya aslında biz bu evi geçen yıl krediler düşünce geçici olarak aldık o yüzden 105 m2. Büyüklüğe pek önem vermedik. 3+1 ama eşyalar bu şekilde tam sığdı. Yani başka yere alma şansım yok 🥺
yavrukussss gocebebirbayan Benim kayinvalidemlerde boyle bodrum katinda garaj tarzi bir yer var acaba oyle bir yer varmiki diye sormustum aslinda oraya koysaniz ihtiyacınız olduğunda geri odaya cikarsaniz🤗
BARTUMOM gocebebirbayan ben olsam cam önüne uzunlamasına bazayi koyarım hem çocuğun balkona çıkışı engellenir baza olduğu yerede besigi ve dolabı koyarım hem çocuğa oyun alanida kalır size çamaşır sermeye geçmek için petek önünde yer kalirdir
-erCansu- gocebebirbayan ay benmkide bu mantikta daha küçük versiyonu valla peteğin önüne dolap koyduk mecburen https://imgyukle.com/i/kFaHXU https://imgyukle.com/i/kFaOPA böyle sıkış tikis 🤣 odanın kapısında yarım açılıyor
Derinsmommm gocebebirbayan odanız çok küçükmüş böyle dekore edebilirsiniz. Pinterestte çok güzel fikirler var ben hemen bunları bulabildim ama siz bakarsanız daha güzellerini bulursunuz fikir olur size.
Uzayiko gocebebirbayan baza odadan çıkmadan olmaz gibi.bazayı çıkarıp oraya beşiği koyabilirsiniz.kapının olduğu duvarada dolabını koyabilirsiniz.