3 buçuk yaşında kızım var bronşit atlatmışti ilaç kullanmıştık doktor ilaçları kes tekrar tıkanırsa başlarsın demişti burunları tıkandı sonra bende alerji ilacı verdim ona o alerji ilacı da uyku yapiyodu neyse gece uyurken bı anda ağzında biseyler cigniyomus gibi yaptı tabi bu arada burnu tıkalı nefes almaya çalıştı bende burnu tıkalı diye yapiyo sandim ağzını kontrol ettim biseymi var ağzında cigniyo diye bişey yoktu ağzında çiğnemeye devam etti sonra bı anda vücudu kendiliğinden titremeye başladı eşimi uyandırdım hemen kendine geldi ama titreme esnasında vücudu kasılmış değildi sadece bildigniz vücudu baya sallanarak titredi 30 saniyelik bı olaydı ilk defa başıma geldi cevremdekiler nöbet geçirmiş olabilir dedi bend çocuk pediatris nörolojiye randevu aldım ama olayın etkisinden çıkamıyorum bide epilepdi olabilir deyince cevremdekiler size sormak istedim başına böyle bişey gelen varmı bana bilgi verirmisiniz yenide doğum yaptım çok takıyorum kafama uzun oldu hakkınızı helal edin