2 aylık bebeğim var prima kullanıyoruz ama fiyatlar malum sizce bu marka nasıl kaç beden alınmalı 4500 falan bebeğin kilosu bim ya da A101 bezleri nasıldır Migros’un miniesi burda övmüşler baya dünde çocuğu olmayan bir tanıdığım eltisinden duymuş prima çok pahalı zam gelip duruyor o paralar beze günah bak bunu dene dedi