Bebegimmile çıktım.. Arkadaşların da dediği gibi hiç bir yere çıkılmıyor ise doktor için yine çıkılıyor.. Siz kendinizi nasıl hissedecek iseniz öyle yapın.. Hava almak bana iyi geldiği için, bebeğime de iyi geliyordu.. Kış olsa bile sıkıca sizde giyinin, bebeğinizde bir yarım saat bile olsa, araba dahi olsa rahatlatır sizi de, bebeği de.. Nacizane fikrim.. Göbek bağı düştükten sonra da her gün yıkadım.. İlk başlarda gündüz, sonra akşam.. Güzel düşünün güzel olsun.. Beynimizde bitiyor çoğu şey.. Allah bağışlasın, sağlıkla büyütün inşş 🌺 3 ay 20 günlük kızım bu arada..