Ozgegokhan Bebegim çok zayıf beni emmiyor Bebelac gold veriyom 2 gündür kusmaya başladı . Evolvia mama kullanan anneler bebislerinizin kilo alımı nasıl
Asya39 Ozgegokhan Ozgegokhan evolvia kilo aldırıyor ama her bebeğe yaramayabilir çünkü içinde palm yağı var biz iki ay kullandık gaz ve kabızlık sorunu yaşadık sonra aptamil advange ye geçtik şuan memnunum kg alımı da iyi
Ela07 Ozgegokhan ben evolvia kullsnıyorum çok memnunım bi şikayetim yok ama ben en fazla günde iki kere veriyorım genelde bir kere ogün sütüm azsa ikiye çıkarıyorum
Kuzeyimmm Ozgegokhan canım evolvia kullanıyorum kilo alımı gayet başarılı :) hatta doktorum kilo aldırmayan bir mamaya geçmemi söyledi. Kontrollü ve cc bazlı gittiğim halde okadar iyi aldırdı yanı :)
Cagilllllld Bebekmamacım.com da var uygun fiyatlarda ben 2 Aydın kullanıyorum bebeğime gayet başarılı bir mama tavsiye ediyorum 😊
EzgiDuru Ozgegokhan evolvia kullaniyorum gazimiza ve kabizligimiza iyi geldi. Kilo alimi da normal 4. Ayda basladik 600 gram almisti dr 4. Aydan itbaren 400-600 gr almasi beklenir demisti
Durununannesi11 Ozgegokhan evolviya kullanıyorum doğduğından beri çok memnunum gaz kabızlık yapmadı kişo alımıda çok iyi özdilekte ebebekde var internetten daha uygun oluyo ama ben genelde happy.com dan ve madam 10dan aldım hangisinde indirimdeyse
Minikprensannesi Ozgegokhan aptamıl dene pişman olmazsın bizde evolvia hiç işe yaramadı oglum bide içmedi hep ziyan
Theseda Ozgegokhan evolvia en iyi mamalardan kilo alımı çok iyi ama ben mersinde bulamıyorum o yüzden aptamil geçmek zorunda kaldım