Miniminimini 20lik çekilecek enfeksiyon yapmış yanağım şiş 1 hafta bunu kullan dedi emziriyorum gecer mi süte hiç kullanan oldu mu?
Adababy Miniminimini kullandım ama emzirmiyodum antibiyotik sonuçta . Emzirme veya içme sende bence doktor biliyomu emzirdiğini belki emziren anneler için uygundur bilemiyorum
bombacimulayim Miniminimini evet emzirdim. İnsanız ve emzirme süreci çok uzun bir süreç . Bu süreçte ister istemez ilaç kullanmak zorunda kalabiliyoruz. Antibiyotikler emzirme sürecinde gayet güvenli bir şekilde kullanılabilir. İçiniz rahat olsun