Begonvil1 Merhabalar bebeğim 4 buçuk aylık olmak üzere. Gece 12 buçuk gibi gece uykusuna yattı ve şu an saat 18.00 kızım 18 saattir sadece 5 kez emmeye uyandı ve hemen geri uyudu. Uyanık tutmaya çalışsam da başaramadım hemennuyuyor. Normal mi acaba ?
Ayssss1 Begonvil1 bugün mü böyle Hergün nü böyle Hergün böyleyse maşallah diyeyim eger 1-2 gündür böyleyse bazı bebekler atak döneminde çok uyurlar belki öyle bir dönemdedir
Denizzz88 Begonvil1 normal değil o kadar uyuması doktoruna sorun bence yenidoğan olsa normal de 4,5 aylik büyükmüş
S2021S Begonvil1 canım benim bebeğim de 3.5 aylık.. Maşallah güzel uyuyor ve uyutmamaya çalıştığım zaman acayip huzursuzlanıyor.. Hep annelerin bebeğin uyumamasından şikayetlerini duyunca buradan bizim galiba uyması garibimize gidiyor.. Ama öyle öyle büyüyecekler.. Doktorumuza sormadım bu durumu hiç ama mutlaka 4.ay ki kontrolünde bende soracağım
Begonvil1 Ayssss1 bugün böyle 2 gün önce de böyle olmuştu sonra sabah 5e kadar uyumadı. Aslında normalde de uyur çok ama bu kadar deliksiz hiç yapmazdı yine normal düzende birkaç saat oyalanır uyurdu.