Snurak Bugün pozitif olduğumu öğrendim bebeğime karşı nasıl olmalıyım tecrübelerinizi istiyorum. Arayanlar emzirmeye normal hayatına devam etmemi söylediler ama maske takmalı muyum bebeğime karşı
furkanselin Snurak benimde bebeğim 2 ay 21 günlük önce ben pozitiftim bebeğimi sürekli maskeyle alıp maskeyle emzirmeme rağmen ona da geçti
Mnc Snurak cook gecmis olsunn maske tak bebeginin yaninda emzirirken vs. Opmeyin bebegi surec bitene kadar
elif_avc19 Snurak bende covit olduğumda hep maske taktım 14 gün boyunca sık sık değiştiriyordum maskemi bi tek gece aynı odada yatıyorduk o da uzak mesafelerde bebeğime geçmedi emzirmeyi bırakmadım sizede çok geçmiş olsun