Kızlar herkese merhaba öncelikle faha 15 günlük taze anneyim kızımın wn başından beri çok şükğr emmesi felan iyi ancak sezeryan olduğum için ilk 3 gün felan sütüm gelmediğinden mama vermek zorunda kaldım ama tabi bu arada emzirdim gelmesedw yaralar bile okultu gögüsümde çok şükür 3 günün sonunda gelmeye başladı şuanda sütüm var birini emzirirken diğerinden azar azar akıyor bu yettiğini gösteriyormuş ama kızım mama yemeden doymuyor tabiki çok vermiyorum bir günde 30 ml en fazla 6 defa içiyordur bazen onuda tam bitiremiyor ama sütüm fazla gelse yani yetse içmez diye düşünüyorum içsede mama fazla geleceğinden kusar diye düşünüyorum inanın herşeyi deniyorum sütüm fazla oldun diye damlalar yemekler sular ne duyduysam yapıyorum ama sanırım olmayınca olmuyor böyle durumu yaşayıp sonradan sütü yeten oldu mu merak ediyorum