Melek59 Yenidogan dan başlayıp ileriki yaşa kadar atak dönemleri oluyor . Takip edebilmek için kullandığınız uygulama varmi acaba ? Bende takip etmek istiyorum . Bilmediğim için çok huysuz zamanlarımız oluyor .
3MelekAnnesi3 Melek59 ben googleden hesaplıyorum dogruysa tabi ama suana kadar 2.cocugum bu 2sinde de fire vermedi ne zaman huysuz olsalar bakıyorum atak haftası ya girmiş ya gircek oluyo