Havvanurbahtiyar Bugun bebegimi kalça çıkıklığı için götürdüm. Sol kalcası gelişmemiş dedi. Çift bez takın dedi. 1 ay sonra tekrar geleceksin dedi. Kızlar böyle bi sorun yaşayan varsa nasıl bir yol iZlemeliyim akıl verin lütfen
YadeeeeeAsel Havvanurbahtiyar benim kızımın iki kalçası da değerlerinden çok düşüktü 1 ay boyunca çift bez takmıştım tekrar götürdüğüm de normal çıktı 3. Aya kadar düzelmezse sıkıntı oluyormuş 3. Aya kadar normal karşılanıyor ayakları serbest kalsın kucağıma alırken bile ayaklarını açtırarak almıştım. Birde kız mı erkek mi acaba bebeğiniz kızlarda daha çok görülüyormuş
Hibou Kız bebeklerinde çok oluyor ya çift bez öneriliyor eğer geçmediyse ortopedik bez kullanıyorsunuz çevremde çok var şuan gayet sağlıklı kızlar :) Endişelenmeyin