sedaozan Bmolo bizde yaşadık bi kez maalesef ama çok değildi birazcık kanadı ve ağladı o ağlayınca bende ağladım ama çok çabuk iyileşti hemen unutacaktır ☺️
sedaozan Bmolo takın isterseniz benim bebeğim 40 günlük falandı elini emmiyordu henüz ertesi gün çok minik kalmıştı derileri çok çabuk tazeliyor kendini