Bizim yaşadığımız ilde çok bilindik bi kadın spor hocası var, senelerdir kendine ait büyük bi salonu var ve bana dediği şey “sezaryen göbeğinin toparlanması normal doğuma nazaran çok daha zor oluyor çünkü karında sinirler ve kas dokusu kesildiği için bütünsel hareket karında kısıtlanıyor”. Yani onun gözlemlediği ve deneyimlediği şey bu yönde. Ama bi arkadaşım var 3 yaşında bi oğlu olan, sezaryen doğum yapmasına rağmen kağıt gibi karnı var; inan nasıl bilmiyorum ama öyle.. Göbek ve kilodan ben de muzdaribim ama tatil dönüşü ciddi ciddi spora başlayacağım, kafama koydum.