Merhaba kızlar, kızım 2 aylık 4300 kg mama kullanıyorduk Aptamil ,sürekli ağlıyordu, gürültülü kaka yapıyordu, doğru düzgün kilo almadı ve yüzünde vücudunda kırmızı küçük sivilce gibi bir şeyler çıkmıştı. Bugün öğrendik ki allerjik bebekmiş doktor iki mama verdi aptamilin ve similac ikisinden birini severse rapor çıkarcam dedi. nasıl bi süreç olacak beni neler bekliyor o kadar kafam karışık ki … Tecrübesi olan anneler mama sonrası çocuklarınız kilo aldı mı ? Neler oldu yazabilir misiniz lütfen