Devlet hastanesine atanıp, çalışıp, sonradan sağlık müdürlüğü yada toplum sağlığına geçen hemşire var mı anneler aranızda 🙏 varsa nasıl yaptınız lütfen bana bi yol gösterin memnun musunuz, neler yaptınız lütfen bilen varsa es geçmesin çok dua ederim 🥰nasıl gecebildiniz ben geçmeyi çok istiyorum