Mervexxx 46.günümde regl oldum 4 gün sürdü. Bugün 2 ay 2 günlüğüz. Kahverengi ve pembe gibi kanamam geldi akmıyor ama silince peçeteye geliyor. Normal mi?
Smyra58 Mervexxx tabiki normal canım daha hormanlarin düzene girmesieben doğum yapalı 5 ay oldu ara ara leke geliyo sadece
MyEternalLoveNoyann Mervexxx çok normal benimde doğum sonrası kanamam bittikten sonra ara ara dediğin gibi lekenmem oluyordu 2bucuk ay geçti 4gundurde regl oldum bakalım regl bitince nolacak.