Bebeğim 6. Ayına girecek artık kafayı yemek üzereyim gündüz uykusu diye bir şey yok dışarıya çıktığımda uyuyor arabada uyuyor ama evde asla uyumuyor sabah kalkıyorum yüzümü bile yıkayamıyorum sürekli ağlayan bir bebek kucak istiyor yanında uyursam uyuyor kalktığım anda anlayıp geri ağlamaya başlıyor uyku eğitimi alan varsa nasıl ilerlediniz ne yaptınız bi yardımcı olsanız artık gerçekten yoruldum kimse anlamıyorda beni yardım edenimde yok