Eylems1 Bebegim kabızlık sorunu çekiyor kakasını yapmakta zorlanıyor beslenmeden olduğunu düşünüyorum bunun için ne yapabilirim siz böyle bir durum yaşadınız mı yaşadıysanız ne yaptınız