Deletedmom143 Kızlar merhaba . 3 ay 1 günlük bebeğim var. Sol gözünde çapaklanma oluştu bugün . Gözün kenarını da çizmiş. Anne sütü damlatırsam bi zararı olur mu acaba Salı günü doktor randevumuz var daha
deletedmom173 Deletedmom143 ben damlatmıştım demli çayla da silmiştim bir zararını görmedim birkaç güne geçmişti
Zhraelif Deletedmom143 canım benim kızımında 3 aylıkken öyle olmuştu doktor ılık çayla gözünü temizle uyurken gözünün üstünde çaylı pamuğu beklet dedi bende anne sütünü sordum damlatayım mı diye sakın öyle birşey yapma demişti
Zeynepnazinannesi Deletedmom143 Benim kızımında olmuştu ann3 sütünü sormuştum sakın yapma daha çok çapaklanır demişti çay falan değil bana sadece masaj önerdi ve gerçekten 3 güne geçti
Gulus_2667 Cayla pansuman yapin.pamugu ılık cayla ıslatip tel bir yöne dogru silin.doktor kontrolune kadar idare eder.kontrole gidince soyleyin mutlaka.
Lale19 Deletedmom143 anne sütü besleyici olduğu için gözdeki çapaklanma artacaktır canm. Gazlı mendili su ile ıslatıp güzelce silmeni tavsiye ederim