minikoglumm Selam kızlar 16 aylik oğlum var montessori yatak aldım ama ayağa kalkıp düşer diye korkuyorum çok deli yatıyoruz çünkü bu modele ne gibi biseyler yapabiliriz yardımcı olursanız sevinirim 😚 [url=https://www.hizliresim.com/6i0i3bo][img]https://i.hizliresim.com/6i0i3bo.jpg[/img][/url]
YagizAlppp minikoglumm siz takip edin uyanınca ne yapıyor bekliyor mu sesleniyor mu inmeye mi çalışıyor ona göre bakın bence
minikoglumm YagizAlppp normalde bizim yatagimizdan iniyor ama uykuluyken kalkar gece tutunmaya çalışır düşer diye yan kısımdan korkuyorum park yatakta yatıyor şuan uyandığı gibi kalkıp tutunuyor üst kısma
minikoglumm susunbebekuyuyo peki gece falan uyanınca ayağa kalkıyor mu benim korkum kapı kısmından değilde yan taraflar kalkar tutunmaya çalışır düşer diye endişem
susunbebekuyuyo minikoglumm yok kalkmıyordu valla benim ki duvara doğru olan çatılı modelinden oraya tırmanır diye korkuyordum çok şükür aklına gelmedi şimdi 26 aylık daha yeni yapmaya başladı