Kizlar merhaba bebegim 1 aylik oldu dun kontrl vardi boyu uzamis ama 3.500 kilo olmasi lazim dedi doktor 3.150 gr ckti bgun saglik ocaginda asimiz vardi ordada tarttilar 3.350 gr ckti.doktoe dediki ac kaliyodur yetmiyodur sut yarim saatte bir emziriyorum oysaki.sutumde goruyorum var diye.mama takviyeli 2 hafta bakalim dedi almasi lqzim dedi.okadar uzuldumki ilk bebegim.boyle olup toparlayan var mi cok bi fark yok ama nebileyim once emzirip sonra mama veriyorum cok uzuldum ac birakmisim gibi sabahlara kadar uyku uyumam emzirme saatini gecirmem ama resmen ac birakmisim yani