annekuzusuuuu Oğlum bronşit oldu bugün doktordaydık hava verdiler maske gibi takdilar eve de almayı düşünüyorum adını bilmiyorum ve evde ağızdan kullanan var mi evde 🌸
Burcu60 annekuzusuuuu bizim kişi aynı astım makineleri oluyor ya onlara benziyor çok rahat oluyor uyurken veriyordum
Birkucuksayrameselesi annekuzusuuuu anladim canim bizimde normal buhar mak. Var ama onu arastirmistim bulamamistim varsa eger evde bulunmasi faydali.
Cgdmltr93 annekuzusuuuu normal buhar makınası da maske gibi ağızdan veriliyor. Nasıl bişe istiyorsunuz ki
Pasamm14 Ağızdan kullanılan derken ne demek istediniz astım ilaci gibi ağız icin sikilanmi demek istediniz
annekuzusuuuu Pasamm14 Hayır bugün hastanede ağızına maske takip hava verdiler bi makinayla adını bilmiyorum
Demetakk Bende bugğn buhar makinesi alıp ilaç vermeye başladık makineyle,şifa versin Allah tüm hastalara
Ogullarinaasikanne annekuzusuuuu nebülizatör canim adı. Biz evde kullaniyoruz doktorumuz rapor cikartmisti ucretsiz almıştık ama iyiki almisiz bu sene agir geçen öksürük krizlerinde cok yardimci oldu bize
annekuzusuuuu Cgdmltr93 Böyle bir şey hastanede bundan taktılar bumu iyi gelir yoksa normal buhar makinası mı alsam
Cgdmltr93 annekuzusuuuu bu zaten normal buhar makınası. Siz hangisinden bahsediyorsunuz. Biz de bundan kullanıyoruz
Yusuf53 annekuzusuuuu nebüzilator canım hava makinasına dersen anlarlar bizde de var .. dger dediğiniz hava nemlendirici herhalde ikisi farklı şeyler