Kafam çok karışık bebeğim 1 aylık. Sabahları hiç yapmamama rağmen geceleri biraz uyuyabilecek için bebeğimi emzirip uykuya geçince onunla beraber yatar pozisyonda 2-3 dk daha emzirip memeyi ağzından çekiyorum o şekilde bırakıyorum. Uyuyakalıyor en az 2 saat. Böylece bende uyuyorum. Eğer alıp beşiğe koyarsam asla uyumuyor. Hemen uyanıyor ve uykusu tamamen açılıyor. Kimisi alışır diyor kimisi şuan çok küçük alışmaz diyor. Aklım çok karışık yardım istiyorum sizden 🙏🏻