Arkadaşlar 7 gündür anneyim bebeğim 37 hafta doğdu 2360 kiloyla sürekli uyuyo cok az emiyo gögüs ucumu tutmadı ilk geldiğinde kücük olduğunu düşündüm ( 5 gün yoğun bakımda kaldı orda biberon mu verdiler bilmiyorum) gögüs ucu aldım onunla emziriyorum ama Cok az emiyo ağlayan cocuk memeye gelince 3 5 çekiyo sonra uyuuo yeyerli beslenemediğini düşünüyorum sarılık olacak diye korkuyorum napıcam gögüs ucunu cıkarnca benm gögsümü tutamıyo hala yardım edin psikoloji olarak zorlanıyorum napcam bilmiyorum