Merhaba bebeğim 32 günlük sürekli ıkınıyor aşkında gazını güzel çıkarıyor bio gaia ve metsil damla kullanıyorum ona rağmen sürekli ıkınıyor aslında ağlayan bir bebek Bile değil desem yeridir. Doktora gazını çıkarmasına rağmen böyle dediğimde o sizin gördüğünüz birde içerde olan gazları bilseniz dedi. İki günde bir banyo yaptırıyorum o biraz iyi geliyor. Sizin evde uyguladığınız yöntem var mı damlaların haricinde ?