Asyaamm okuduğumuz izlediğimiz her şeyde tek kullanımlık diyor her şey için, hayat şartları el yakıyor zaten bunlar abartı geliyor bana, serum zaten 2 hafta gitmiyor gibi bişey bitiyor yani( buzdolabında tutuyorum), enjektörü de kaynatıyorum ya da sıcak suyla yıkıyorum 10 gün falan gidiyor keza aspiratör uçlarını da aynı şekilde😊