Kızımın buğday alerjisi var. Glutenden uzak duruyoruz. Karabuğday unu aldık doktorun önerisi ile. İlk aldığımız beyaz ve nişastaya benzer bir undu. Ondan kullanıyordum. Kızımda düzelme olmadı. Hala yeşil mukuslu ve kanlı kaka. Başka yerden aldık bugün bi baktık esmer normal una benzeyen bir un. Acaba ilki yanlış mıydı? Kullanan bilen sonuç alan varsa yardımcı olun ne olur.