TgcDvc bızımkı ılk etapta bexsero ya gerek yok dedı yan etkısı fazla zamanı war snra yaparız dedı ben tabıkı suan baska doktor arastırdım carsmba gunu ıns gıdıcem , neden bukdr farklı ki keske tek tip olsa rota gıbı mesela hatta zorunlu olsa herkes yaptrsa ogluma tek doz yapmıstık 6 yıl once ozmnlar bukdr arastırmamıstım açıkcası , bakalım kızıma neye karar verıcez