Arafinannesi Kızlar hepinize hayırlı günler oğlumun yarın Bexsero aşısı var 14 aylık internetten araştırdım içimi yine kararttılar maalesef ilk defa aşıdan korktum aşı sonrasını hafif atlatacak önerileri olan var mı?Çok mu ağrı ateş yapıyor?
Eesay Arafinannesi hiç bir menenjit aşısı oğlumda ateş, huzursuzluk yapmadı şükür. İlk doz bexsero 1 saat kadar 37,5 yapmıştı ateşini herhangi bir ateş düşürücü dahi kullanmadık biz. Her bebekte ateş olmuyor, korkmayın🌸
Gunesay Arafinannesi biz de ilk doz çok ateş yaptı üç gün sürdü 😐 ikincinde daha tedbirliydik öncesinde yarım ölçek calpol verdim. Mecburiyetten. Kızım çok ağlıyordu. Çok şükür sorun olmadı. Şimdi üçüncğ doz zamanı geldi. Yine aynısı uygulayacağım. Umarım sorub olmaz. Siz de doktorunuza danışın size yol gösterir
Canballim Arafinannesi merhaba canım korkma. Benim bebeğim 10 aylıkken vuruldu şükür hiçbir sıkıntı olmadı. 😌 İnşallah seninkinde de bı sıkıntı olmaz
Arafinannesi Eesay Ay çok sevindim çok teşekkür ederim bizimde öyle olur inşAllah İnternete göre ateşsiz atlatan yok bi tedirgin oldum..🌸
Arafinannesi Gunesay acaba 2.dozda bağışıklık kazandı da ondan mı ateş yapmadı herkes calpol verip yaptırın demiş bende öyle yapacağım galiba çok teşekkür ederim 🌸
Mlkhrn Arafinannesi menenjit aşılarında doktorumuz bize ateş beklemeden 3 dozluk calpol verdiriyor 6saat ara ile. Sonrasında ateş takibi. İlk 3 te ateş beklemeden veriyoruz
Arafinannesi Hayris onu bilemiyorum yarın söyleyecek sanirim 1 Ay sonra gel Bexsero aşısı var dedi sadece..
Hayris Arafinannesi bizde bexeroyla minerix aynı anda yaptır diye reçete etmişti kızım hastalanınca ertelendide herkeste ikisi ağır gelir diyo ondan sordum
Arafinannesi Hayris bence de ağır doktorunuz neden öyle birsey dediki canım istersen başka bir doktorada sor hatta biz 1 hafta önce hafif öksürükten gitmiştik doktor bugün iyice dinledi sırtını ağır bir aşı hırıltısı varsa yapamam dedi bence iyice araştırmanı tavsiye ederim 🌸
Arafinannesi Canballim çok teşekkür ederim oldu aşısını hafif yüksek ateş oluyor ama inşAllah yarına geçer 🌸
kenankaan Arafinannesi ilk doz aşırı zordu 2 gün agrı ateş sürdü ancak calpol vererek hallettik, saat kurdum devamlı ölçtüm. İkinci doz daha rahattı. Her ikisinde de biraz huysuzluk oluyor. Ancak iyi ki yaptırdım diyorum. Menenjit önemli, yan etkilerden korkup vazgeçmeyin.
Arafinannesi kenankaan çok teşekkür ederim bi ara vazgeçer gibi oldum ama sabah ya Allah bismillah deyip gittik vurdurduk..Eve gelir gelmez ateş düşürücü şurup verdim akşam biraz yükseldi yine verdim şimdilik takipteyim inşAllah daha çıkmaz ya ama çok huzursuzluk yapıyor anladığım kadarıyla ama bunada binlerce kez şükür çok korkarak gittim🤗
Arafinannesi Mlkhrn bana gider gitmez ver dedi gelince verdim sonra msj attım beklemeden tekrar vereyim mi diye ateş olmazsa verme dedi ateşi yükselir gibi oldu verdim hemen inşAllah yine çıkmaz 🤲🏻🌸
Seda06masal Arafinannesi benim kizim da sadece 37 dereceye kadar çıktı atesi ama çok agrisi oldu bacağının üstüne başlamadı 2 gün ama bebekten bebege fark eder kimi çocuk atesi çıkar kimi çocukta çıkmaz inşallah sizin bebeğinizdede ates olmaz
Arafinannesi Seda06masal çok teşekkür ederim biraz yükseldi ama ateş düşürücü verdim 2 kez ever bacağında ağrı var belli bugün pek ayaklanmadı kaç günde geçiyor acaba bacak ağrısı 🌸
Seda06masal Arafinannesi benim kızımın 2 gün sürdü ama kızarıklık ve şişlik olmadi cok şükür inşallah çabuk geçer bebisin de bacağı 😊🥰
Seda06masal Arafinannesi 2 gün sürdü agrisi ama ben calpol şurup verdim bi cay kaşığı kadar ağrısın alsin diye 2 gün sonra basıyor ama bi kaç gun huysuz oluyor sonra geçiyor