Oğluö 11 aylık 3-4 gündür sürekli 38 lerde ateşi ilk gün dişten sandım ama ilk kez böyle oldu. Hali yok geceleri hiç uyuyamıyor calpol veriyorum. Anlık 37 oluyo somra hemen 38.5-39. Hastaneler berbat direndim ama ne olur bile varsa yazsın. Burnu akmıyor başka bir belirti yok sadece ateş ve halsizlik.