Gudigudi bizimde gece 1 de başlıyor sabah 6 ya kadar ve sürekli kucak istiyor bırakıyorum 10 dk oyalanıyor sonra ağlıyor şimdi emziğe alıştırmaya çalışıyorum Keske bizim de gündüz uyumasa da gece uyusa gece salak gibi oluyorum zatenn6 da uyuyunca da anca 2 saat uyuyor sonra öğlene kadar yine uyumuyor nolcak böyle bilmiyorum 🤷🏼♀️ inşallah düzelirler kırkı çıkınca düzelir dediler ama bizimki daha da kötü oldu uyumamak için direniyor resmen annem ve beni ayağa dikiyor resmen