Kızlar yardımına ihtiyacım var bebegim 45 günlük birkaç gün öncesinde sağ göğsümun sağ tarafında dokundugum zaman sızlama vardı ben emzirmeden kaynaklı olduğunu düşünmüştüm iki gün sonra bende bir halsizlik başladı yattım titreme ateş bacak ağrısı kafamı kaldıramıyorum göğsümun orası kızardı ve hafif atesliydi acile gittim muayne fln yapmadı mastit dedi antibiyotik verdi gönderdi ama öyle aşırı göğsüm şişmedi ve siddetli ağrı fln olmadı bende ancak Çarşamba gününe randavu bulabildim iki gün içinde ateşim halsizligim geçti ama göğsümun o tarfi sert ve kızarıklık var dokundugumda hafif sizi öyle misket gibi fln kitle yok sütü sagiyorum ve emziriyorum sürekli fakat ordan süt diğerine göre bayağı az geliyor çok kafama takıldı başka birşey mi var acaba diye bu durumları yaşayan var mı neler yaptınız lütfen yardımcı olur musunuz