ozi Kızlar malum mamalar aldı başını gidiyor. Bu postta herkes en uygun mamayı nereden kaç tl ye aldığını yazsa birbirimize yardımcı olurduk. Ben en uygun Hipp1 mamasını arıyorum özellikle. Herkese teşekkürler 🌸
Umii ozi ben en uygun jokerden buldum 1800 gr bebelac goldu 214 tlye aldim 20 tl indirimim vardi ilk uyelige ozel
Honey_mom Hipp bilmiyorum canım aptamill kullanıyorduk önceden şuan sma optipro kullanıyoruz en uygun e bebekten alıyorum cok yere baktım heryerde 20 30 üstüne istiyorlar SMA OPTİPRO 1 KG 139 tl e bebekte 🌸