Asafemir06 eymeninannesiiiiiii korkma canım benik bebeminde çökmüştü su falan verdim kendiliginden duzeldl şükür 🤲
Yagmuurr eymeninannesiiiiiii Benim oğlumunda olmuştu öyle bakıldığı zaman bile bariz belli oluyordu doktoruna yazdım hemen ishal mi ? Diye sordu hayır dedim o zaman sorun yok susuz kalmıştır dedi bol bol su ver düzelir demişti düzeldi sonra
Utkucan eymeninannesiiiiiii öncelikle çocuğu hemen bir çocuk doktoruna götür vakit kaybetme sonrada su vermeye başla ama doktora götürmek daha iyi sebebine bakılması lazım
eymeninannesiiiiiii Asafemir06 🥺😭içimi rahatlattınız allah razı olsun bende araştırdım dediğiniz gibi susuz kalınca olurmuş yine de paylaşmak istedim
Utkucan eymeninannesiiiiiii başka sebeplede olabilir genelde bu oluyor sebebi ama bıngıldak bu kesin şudur demek doğru olmaz bence git doktora
Htcyalmanci-0519 eymeninannesiiiiiii d vitamini kullanıyorum ben günde 3 damla bıngıldağı kapanması için çok önemliymiş hemşire öyle dedi onu aksatmayın susuzluk yazmışlar onu bilmiyordum ama ben su veriyorum çok şükür yaşamadım işallah tez zamanda geçer sizinki de
eymeninannesiiiiiii Htcyalmanci-0519 evet biz de d vitamini kullanıyoruz su veriyordum zaten de devam edeceğim inşallah düzelir
eymeninannesiiiiiii MutluYaprak veriyordum aslında ama demekki az veriyormuşum biraz daha fazla vereceğim kısa zamanda düzelir inşallah ❤️