Benim kızım da çok uyuyordu. Şimdi 12 günlüğüz. Şekeri düşükmüş kuzumun. Doymuyormuş meğer, ondan uyuyormuş. Mamaya başlattı doktorumuz. 2 saatte bir uyanıyor hem mama hem meme veriyorum şimdi ben. Uykusu da düzene girdi. Avuç içleri kadar mideleri var onların ama benim kızım maşallah emmek isteyen bir bebekmiş meğer. Bilemedim. Muhakkak danışın doktorunuza. Sizi korkutmak istemem ama şekerini ölçtürmeniz iyi olur.