Kızlar merhabalar doğum yapalı 2ay oldu normal doğum yaptım kontrole gittim doktor alttan baktı yaraların güzel iyileşmiş dedi dikiş vs. Sonra rahimde yara olmuşmuş dedi orda ki yarayı yakıcaklar 1 dk sürüyormuş acısı yokmuş ama ben korkuyorum daha önce bu işlemi yaptırmış olan var mı ? 🥺