Merhaba 💐
oğlum 35 günlük, nerdeyse 10gün önce isilik olmaya başladı doktor inçe giydirin hergün duş aldırın zamanla geçer ddi. Kaynanam da hergün hasta olur 2güne bi yıkayalım ddi.
zıbın ve patiksiz alt ile durdu oğlum yatarken de penye battaniye ile yattı hep. Fakat geçmedi hala ve yüzünde de oluşmaya başladı 😔 artık gün içinde bazen sadece zıbınla bırakıyorum ve hergün yıkamaya başladık. Başka bi yol var mı bildiğiniz 😔 iz kalır mı birde bunlar 😔