Arkadaşlar herkese Merhaba oğlumun hiç giymediği yada bir iki kere giydiği kıyafetlerini satıyorum gelirini smalı çocuklarımıza bağışlıyorum fiyat hiç fark etmez gönlünüzden ne koparsa hiç giymediği şeyleri de çok uygun fiyat biçmeyin lütfen ki çocuklarımıza bi faydamız olsun inanmayan olursa instagramda paylaştım bağış faturasınıda paylaşıyorum ben bir anne olarak mama diye ağlayan çocuğumuza kahroldum böyle bişey yapmaya karar verdim hem ihtiyaç sahibinin işini görsün hem çocuklara nefes olsun 🙏🏻 Çorumdayım