Baharcnl Bebeğim bugün 9 aylık oldu aptamil kullanıyoruz 9 Aydan’ı sonra 3 numaraya geçmemiz gerekiyor ama elimde 10 günlük 2 numara mama var kullansam bi sorun olur mu