Deletedmom896 Kahraman4545 Akşam yatsı ikindi bıcı bıcı dediyse kızım sıkıyosa yaptırma kıyamet kopar niye yaptırılmazmış? Kim neresinden bişey uydurmuş yine
kenankaan Kahraman4545 canım ne zaman isterse o zaman yaptırıyorum 🙃banyonun saati vakti mi olur, tek derdimiz çocuğun üşütmemesi o kadar
Mlkko Kahraman4545 hep akşam yapıyorum 6.30-7 civarları 1 senedir bir zararını görmedim aksine huzurla uyuyor sabaha kadar çok yararlı 👌🏼
Unknown Kahraman4545 Hangi vakit denk gelirse yaptırıyorum. Hatta kışa kadar uyku rutini oluşturmuştuk , her yatıştan önce banyo yaptırıyorduk. Temizlik imandan gelir, şu zaman yıkanılmaz , tırnak kesilmez gibi şeyler bana garip geliyor. 🤷🏻♀️