Bebeğim 6 ay 22 günlük artık iki uyku yapmak istiyor.3 uyku olursa çünkü çok geçe kalıyor 23.00 uyuyor ve zor uykuya geçiyor ama iki uyku olunca daha erken geçiş yapıyor ve erken yatıyor.Sorum şu 2 uykuya geçerken uyandıktan sonra ilk uykuya çok geç geçiyor 4.30 saat sonra geçiyor bu normal mi ?ne yapmam gerek sessiz ortam yaratıyorum karanlık ama uyumuyor illa kendi son ana kadar direniyor ne yapabilirim?