Kubraatlas canım ben bebekkenden beri annem bosch beyaz eşya kullanıyordu. Baktı küçük gelmeye başladı bizler de büyüyünce bozulmadı arsız 😂 bir öğrenci evine gönderdi kargo ile buzdolabını ve çamaşır makinasını büyüklerini aldılar bir kaç yıl önce. Bende Bosch aldım. Ç makinam 9 kg. Aşırı memnunum çok şükür. Kesinlikle tavsiye ederim. Alman malları sağlam oluyor zaten