Nasıl bir post açacağımı şaştım resmen 🤦🏼♀️3 ay oldu sezaryen ile doğum yapalım göbüş biraz gitti ama hala var basen desen maşallah mahalleyi toplamış gelmiş eski formuma dönmek istiyorum medikal korse kullandım biraz bıraktım şimdi ben ne yapmalıyım a dostlar 👯♀️ Emziriyorum diyette yapamıyorum