anataraf1leoparbenim Valla günahı geçtik yaşam mücadelesi veriyoz bacım yoğurt en ucuz orda aliyoz tek günahımız bu olsun napalim ama ben öyle düşünmüyorum hiç düşünmekte aklıma gelmedi zatende bizim ülkemizde domuz ürünleri yağı falan katkılı olsa TSE el atardı bence