Hellolo Benim doktorum sezeryana çok karşı normal doğum olması için elinden geleni yapar evet çok disiplinli aldığınız kiloya kadar karışır. Benim mecburi sebepten dolayı sezeryan oldu günüm geçmişti bebeğim de karnım da kakasini yaptığı için sezeryan oldum ama doğumdan sonra hala kakasini yapmamış olsaydı ben seni bekletip yarına normal doğum yaptirirdim dedi.