ozgesahiiin 8 ay 25 gunluk kizim var.Burnu akiyor ve hirilti var genzinde.Ama asiri huzursuz hic evladimi boyle gormemistim simdilik ates vs. yok sizce hastaneye gitsem bi cözume ulasir miyimmm ilac vs.bisey verir mi ya 3 gundur boyle..
Zelisblt ozgesahiiin hırıltı varsa balgam vardır, sağlık ocağına gösterin varsa balgam söktürücü verirler :)
Kk41 ozgesahiiin yani soguk algınlığı ilacı verir belki ama bu durumda içirmeseniz daha iyi. Burnunu temizleyin sıkça.öksürük ateş olursa duruma göre bakarsanız
Zeynep_ayaz ozgesahiiin Cnm bnmde 5 buçuk aylık oğlum var sesi gitmişti çok öksürüyordu hastanede hava verdiler çok faydası oldu doktor dedi bu ilaçlar reçeteye yazılmıyor diye bebeği rahatlatır dedi bence götür hastaneye