benaslindayohum Merhaba bundan once post acmistim kist tespit edildi sezaryen yerimde bugun doktora ciktim tek cagre ameliyat diyor tekrar ameliyt olan var mi ? Lutfen bilginiz yoksada nokta koyup yorum yapar misiniz
benaslindayohum ozgesahiiin ayin 17sine baska ilceden sira aldim ama ilaclik birsey yok dedi doktor kendini hazir hissedince gel dedi 😕 daha 6 aylik kızımi kaldırıyorum nasil olucak bilmiyorum ☹
Prensimmm52 benaslindayohum sezeryan da ve cerrahi operasyonlarda kesi yeri fıtığı oluşabiliyor ama kist duymadım bir de kist tedavisi olabilen bir şey diye biliyorum bir kaç doktora daha görünün derim kist mi fıtıkmı fıtık ise mecbur ameliyat ile alınıyor
benaslindayohum Prensimmm52 fasya komşuluğunda cilt altı dokuda 2 cm çaplı hipoekoik solid kitle lezyonu saptanmıştır yaziyor kağıtta doktor dogru duzgun hicbir spruma crvap vermedi
Semaertgrl Prensimmm52 fıtık olduğunu nasıl anlarız peki benim de sezeryan yerim de bir parmak kalınlığında şişlik var ama ağrı akıntı yok
ikizlerinannesi2985 benaslindayohum ben 2 ay önce oldum. Dermoist kistim vardı. Tek çaresi ameliyattı. Sezaryem kesiğimden oldu
benaslindayohum ikizlerinannesi2985 bende de fasya komşuluğunda cilt altı dokuda 2 cm çaplı hipoekoik solid kitle lezyonu saptanmıştır yaziyor kağıtta ayni sey mi acaba
Prensimmm52 ikizlerinannesi2985 net bir bilgim yok zaten doğrudur inşallah arkadaşın tedavi olan bir kisttir
benaslindayohum _YanakReisinAnnesii sezaryen yerimda agri batma oluyordu yürüdükçe yada kzimi kucagima alinca daha cok ağrıyordu hatta ultrasonu ceken adam kas agrisidir dedi baştan ama sonra bu cıktı
benaslindayohum Doga_sever sezaryen yerimde agri batma vardı kziimi kucagima alinca daha da artıyordu yada yurudugumde agri giriyordu evet ultrasona gönderdiler orda bakildi sonrada genek cerrahiye ciktim